Monday, December 7, 2009


So yeah this is my first post after a very long break. Sorry guys because i was kinda busy with my exams during the months of September and November. Im just feeling nostalgic all of a sudden and since i wanted to save our memories therefore I just wanted to remember all of you guys. =)

Well it all started after I shifted my stuffs down here in KL.. and my first lesson in Ausmat was Chemistry where i met this guy, Lip yong. I still remembered clearly how i met him because he asked my Chemistry notes so that he can copy notes but little did i know that he turned out to be the smartest guy in Ausmat and since then i had been borrowing notes fm him. LOL..Being smart is just one of his talent and also talking cock most of the times.. HAHA.. so yeah this guy, had been a very good friend of mine whom helped me out most of the times. Thx alot lip yong for everything you had done for me. You ROCK man!!dei dei dei..and also all the scandals u had with the girls around called scandals la..haha..u know what i mean.

Then i went through april alone without anyone to hang out with most of the time, I just stayed at my room most of the times. Till one day when i met this girl(man) during one of my applics tryout classes. Yeah man, JAMIE the prince-ss...hahah..jk je..dont angry la dei.. So yeah she asked me to sit beside her la because i was sitting alone in the class and then as each day passed i learned that she was diff fm other because she speaks of her mind. Really like a man..haha..jkjk.. But besides than her super abilities to make words like bitch to beeech...hahaha.. She’s a real good listener and also a very good friend la that pulls u outta shit holes..LOL.. and yeah one thing abt her. She drools over some crazy mid eastern guys..hahahah... don’t mimic my style of walking la..LOL..look like a tard..and oh ya..HAPPY 18th birthday Jamie!

Moving on, was discrete maths classes, where i met big sister Lam win nie..haha.. Though she may look small but you’ll never know what she’s capable of doing by herself. One hell of a girl. But then wins wins , in life there are always friends and there is no need of doing work alone. One man show meh.. I still rmb u keep saying i knew u when i taught u how to use the calculator but in the end u pulak teaching me how to use one. And pls no more corals man..haha.mermaid pulak hari wins, come ipoh call la lepak lagi ler..

ANAND sooSAI.. this guy memang like SAI..because every word he speaks all SAI...knowing him was really nice because i got people to walk with each time i walk more walking alone as i always used too. ANEH ANEH... hah..alot of crazy shit we had done together man.. thk god we don’t stay in the same house man..Penang penang..hahah..

Retard-ku...HAHA..of all the Queens of perasan and shit, you were the greatest of em all.. Never met with a girl that perasan before and so obsessed with SHIT..haha..yea she loves to describe and draw shits..LOL.. Never fail to make me laugh each time chat.. BABI..stomach also pain la .. Be a girl la..jaga image sikit..LOL..bukannya takde ur image dah jadi SHIT macam you je..haha..rmb 80cents..haha.. thx for everything yah..for listening to all of my problems..MIC*Z soup..LOL.. Dont ever change yourself retard and always be a retard now and always yah..=)

MARtin LAU the lame version..HAH.. At first i thought u were kinda weird..haha..cos of ur knowing you..totally diff man..very very outspoken bully kean weng je..pity that guy man, his brains already enough of whatever explicit contents..hahaha.. nice to share language jokes with you..haha..double meaning game eh..

OUS!! OUS!!! Zi hang..haha.. really one poor fella la..constantly kena pick only..kesian u la.. UR machine also kesian u..haha.. Chill la man.. We were just playing with you all of the time man.. So don’t get angry yah..come penang i belanja u makan kat tambun regretted because i knew u late but at least i had a great time having a good friend like you. Hope to see you soon at penang.

Kai siang, though i knew u for a brief moment.. But still u are a good friend of mine..thx for everything man for fetching us around eventho u stay at sg buloh. But ah i think u need a GPs in ur car la..haha..always rely on our directions ah sure get u lost one day wan ler..hehe..sorry ah if i misguided u wrongly..pls forgive me..and take care,hope to see u tau cheng with ur gf kat curve again..hehe.beware

NEXt, TTG aka crazy !@#$%^&^%$# driver on the road..dei abang F1 dont la race alot on road..One day ah qing ming i visit u quoted by panda..haha..choi..jokes man..just drive safely so fast also fast by few seconds ne ma..ntg much diff also wan slowly and carefully man, to wait for stg to happen will be too late already..I don’t wanna lose a good friend like you. Take care and god bless.

PORn..opps..kean weng..haha.. this bastard..i tell u host porn at his house man..haha..rite kw..haha..u are the mr boner that wil go jail for rape man..haha..another COD5 and dota kaki man..haha.. eh pls la less porn la..dont watch so much man..CONTROL sikit la...haha..k?anyways take care man..see u soon.

PEEk-a-BOO! boo boo..alexander boo boo boo..such a mistake man to know u during LAN subjects..if only i knew u earlier..we could be buddies man..but then its still great to know a friend like you and thx for everything all the fetching and also the hanging out with us.

PANDA !!!ting ting ting..ahahaha..COD5 kaki wei..really miss those times we play cod5 together..i really wished that i knew u earlier lor. Then we can lepak every nite wan ler. But then at least we had fun together owning ppl playing cod5 man..hehe..u are the best man..come here la.move here la..dont stay kat Sarawak de..or at least come ipoh ler..=)good place to stay.....

I hope we could meet again one day soon. I will be leaving here later at 1230 pm and i wish that all of my college friends had fun together and god's will we will soon meet again. If i had done anymistakes to any of my friends, I would like to sincerely apologize to any of you if i've ever offended any of u guys in any way. Its just my nature to talk crazy stuffs.. I will miss all of you.. Without u guys i would still be alone isolating, thk you all for being such a wonderful family for me. None of you will be forgotten by me. ALways in my heart

Tuesday, September 22, 2009


I dont know what suitable title i should put so i guess a smiley should be good enough already. Yesterday 21st september, i went for the 2nd and the last wake for my cousin bro.. Arrived there kinda late and everyone was waiting for us, (cousins younger than him) to start the ceromony. And so when the time came after the chanting sessions by the nuns. I took a final look at him before the coffin was sealed by nails. All of us were not allowed to look as we don't want his soul to feel trapped (ng seh dak) to leave us. Then his coffin was pushed into a hearse and i was given the honour to hold his altar where i will be leading the group of people holding his altar and also as his final journey before being cremated. 4years ago, I still remember me and my cousin bro were given the honour to hold my grandfather's 'altar' and i couldn't believe that today i will be holding his. The feeling is weird as I always felt that he's alive. Then the time came when his coffin is pushed into a big furnace, this time we were able to look as it was our last sign of respect before his coffin being cremated. Then as the flames in the furnace lit up, we bowed and the furnace lid sealed and we can only claim the bones tomorrow.

22nd september 2009

Had a cold bath this morning, as i gotta carry my cousin's urn to his final resting place in a Wat (Siamese temple) Started at 9am, and I was the first to pick any bone that I saw first without choosing and to place in the urn followed by his parents and relatives. Then the rest of the bones were crushed and placed in the urn. Next i had to carry the urn and a long joss stick to signify his soul. And after some chanting by the monks he was placed safely and sealed. Went back to my place after that. Gotta get ready for my exams tomorrow. Tq to all my friends esp for their support. Though it might take some time to recover but i just need the time to do so. =) till my next post..

Notice my cousin bro in the center behind my grandfather.
This picture was taken 5years ago

Good luck to all taking exams till this friday..

Sincerely signing off,

Juen Sern

Saturday, September 19, 2009

Life's unpredictable. Tribute to my cousin brother

Today it started of rainy day as it was raining since the wee hours. Everything was fine and seemed normal till i got a call from my cousin notifying me that my cousin bro which is closely related to me had suffered from a heart attack and is having difficulties in breathing. The first thing that went through my mind was recalling the incident where this happened to my grandfather 4years ago when he too passed away in his bed. After that call, i was hoping praying hard that he'll be fine and i thought he was going to be fine as he is really big size about 1-2 feet taller than me. So i was pretty confident that he will be fine.. Then my cousin called again 40minutes later informing me that, he had passed away. Hearing that, I was just speechless. There was nothing else i could think of saying. I just held on to the phone and said nothing. I was in shocked, the person that i had laughed with, talk with all over the years had just gone juse like that. I was close to him as my family had many girls so we boys usually will stick to a group and start joking among ourselves. Yeah. Guess everything's not going to be the same anymore this upcoming CNY. And after that my uncle took me to my aunt house to visit them. As i walked up the stairs, I had this sorrow feeling and when i reached his room there he was, lying on the ground covered with a blanket. He was the one that always brought laughter to me and now i stood infront of him helplessly. Nothing can describe how i felt when i saw him. My aunt was a very strong women. Throughout the entire day, never did she shed a tear and it must have been hard as I could see from the look of her face that deep down inside, losing a son meant alot to her. I'm just astonished to see her keeping calm when friends and family came over to offer their condolences. And at times tears could be seen at her eyes, but she wiped it off and attended to her relatives and friends. Yeah many unexpected things happen in life. Now all i can do is just to think of those happy moments when i have with him. I know he's in better hands now with God and my Grandpa =).. May your soul rest in peace and you'll always be remembered by us all. Take care my cousin bro.

Teik Eng

Loh teik eng
21 years old
17th June 1988- 19th september 2009

Life's unexpected and
I hope all of you will live your life to the fullest everyday

Life's unpredictable

Saturday, August 1, 2009


lol..first of all..sorry la man..never update my blog for some time already le..hehe..kinda busy if i can update today its a saturday!!and yeah had chemistry extra class ler..was like cracking my head during the class...=.=...then went lunch..and after lunch..stg happened.............stg that changed my life...

and do you wanna know wad happened....

after lunch at 'white' was walking back..and stg was on my head!!guess what is it...

ITS A BIRD SHIT LA!!!damn tht bird that shat on is a past tense for shit although that word doesnt exist..but it is now...anyways back to the bird...!@#$%^&!*@#$! to that bird la..of all the places u could must land on my head..=.=..drop ur bomb some other ppl head la that deserve it more...and its the whole lot of shit landed at my head and its not like a little..its EVERYTHING!!!!!damn that yeah i've been cursing that bird till i reached home..=.=

Saturday, July 4, 2009


the 3 kittens cared by the dog

The dog and the kittens

my STONE!!

well there's alot of things that happened recently..alot alot and alot of things..well..i came back from my holidays on the 1st of was just a short 10day semester break..pffft..==..well..met back with my college frens=)..hehe..met my teachers on wednesday itself..during english..Ms abigail gave us a task which is a sketch that we have to act out based on a fairy group chosed Rapunzel..lols..okay..i was like..rapunzel??wad is it again??so blur...
so we just had a last minute discussion with my group members on that friday morning..haha..just hours before english we came to a decision that i would take up the role as RAPUNZEL!!what!!already i've been stoning for the past can i act?? on that day i had some boobs i'm gonna be need la some assets sikit..well i had fun carrying out that role though..its fun..=)then saturday which is today..woke up quite late at abt noon..den went out to pyramid with zyu wenn, martin, .lipyong,hamsap weng and win nie.went to sushi king for their lunch..i never ate much.,just some golden balls..hehe..after that went swimming at SUN-U residence and on my way back home..i found a STONE..just like me..haha..a stone...and today also..i saw a dog taking care of kittens la..wile the mother is

Friday, June 26, 2009

golfing abit at the driving range

here we can see martin
playing pool!!!!

this is pool at sunway pyramid
after EE......

lol..sorry ler long never update my blog carried away already la in ipoh..everyday my routine is this..go out at 8am in the morning..lepak at some pubs,play pool then back at home at yeah..went golfing abit alwaysthe 4of us hanging out lifeless fools la..haha..cos the others are occupied with they cant really come out la.transformers was the show..had the urge to watch it again la..dono why..not bad la..till some ppl la must spoil the ending for me=.='' should KNOW WHO you are..